جبران قصور در جلسه استيضاح، جز با خدمت خالصانه ممكن نيست

قصور(خون دل)

میزان اردات مردم به مسئولین در میزان تبعیت مسئولین از فرامین ولی امر است

جبران قصور در جلسه استيضاح، جز با خدمت خالصانه ممكن نيست

به گزارش رجانيوز، دکتر کامران باقری لنکرانی در این یادداشت كه اختصاصي برای رجانیوز نوشته است، تاکید کرده که غفلت از این مقام خدمت و سرگرمی به خود، موجب خلع لباس تقوا و مجاهدت و پوشش ذلت و خواری می‌شود. 

متن كامل اين يادداشت در ادامه آمده است:
 
انقلاب اسلامی ایران در حال گذار از عقبه‌ای مهم است. عقبه‌ای که در آن همچون جنگ احزاب، تمام کفر به مقابله اسلام جمع شده‌اند و همه ابزار خود را برای خشکاندن این شجره بالنده و مبارک به میدان آورده‌اند. کسانی که در این زمان مسئولیتی در هر یک از قوای سه گانه دارند، مفتخر به این توفیقند که دفاع از این شجره مبارکه بر عهده آن‌ها گذاشته شده است و لیاقت همسنگری با ابراهیم خلیل الله علی نبینا و آله و علیه السلام را در دفاع از دین خدا یافته‌اند. شکر گزاری این نعمت، صرف کردن همه توش و توان خود برای ادای این مسئولیت است و این چنین خواهد شد که برکات الهی نازل خواهد گردید. غفلت از این مقام خدمت و سرگرمی به خود، موجب خلع لباس تقوا و مجاهدت و پوشش ذلت و خواری می‌گردد. 
 
آنچه که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی رخ داد، هرچند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران واقعه مهمی محسوب نخواهد گردید ولی امتحان مهمی برای دست اندرکاران این زد و خورد سیاسی بود. هر دو طرف بدانند بزرگ‌ترین ناسپاسی را نسبت به مردم شریف ایران انجام دادند. مردمی که با تحمل سخت‌ترین شرایط اقتصادی، چشم امید از مسئولین کشور دارند که آن‌ها هم صبورانه به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
 
جدال نا‌میمون دیروز گذشت، همچنان که فرصت‌های مسئولیت هم چون برق و باد می‌گذرند اما سرافکندگی برای کسانی می‌ماند که در پیشگاه امام و شهیدان و در محضر رهبر فرزانه و مظلوممان و در پیشگاه ملت مجاهد ایران به جای کارنامه خدمت، کارنامه جدال سیاسی رابه نمایش گذاشتند. جبران این قصور جز با خدمت خالصانه ممکن نیست. بکوشند که جبران کنند. بسیار متاسفیم که برخی از‌‌ همان دقیقه پایانی این مخاصمه در یک شنبه نامیمون مجلس طراحی تخاصم دیگری را آغاز کرده‌اند و به قول خود به نقطه پایان نزیک شده‌اند.
 
آن‌ها و دیگران به ویژه دشمنان ذوق زده این مرزو بوم بدانند به برکت وجود رهبری فرزانه وملتی مومن، حتی این قبیل ضعفهای درونی نیز بر صفوف مستحکم مردم اثری نخواهد داشت و انشالله جبران این ندانم کاری‌ها را امت مجاهد ایران در یوم الله بیست و دوم بهمن انجام خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:56  توسط احمد